miercuri, 20 august 2008


SCRISOARE DE DRAGOSTE DE LA TATAL
copilul Meu,

Poate ca tu nu ma cunosti, dar Eu stiu totul despre tine, stiu cand stai jos si cand te ridici, si cunosc toate caile tale, iti cunosc si pana numarul firelor din cap, ai fost creat dupa chipul Meu, ai viata, miscarea si fiinta, tu esti al Meu.
Inainte sa fii fost intocmit in pantecele mamei tale te cunosteam, te-am ales mai inainte de intemeierea lumii, nu esti rodul unei greseli caci toate zilele vietii tale au fost scrise in cartea Mea. Eu am hotarat chiar ziua nasterii tale, locul unde vei trai, esti o faptura atat de minunata. Eu te-am ales in pantecele mamei tale si te-am sprijinit in ziua nasterii tale. Am fost inteles gresit de cei care ma cunosc, dar nu sunt nepasator, nici suparat,ci sunt dragoste desavarsita si dorinta Mea este sa revars aceasta iubire asupra ta doar pt faptul ca tu esti copilul Meu, iar Eu ... Tatal tau.
Eu iti daruiesc mai mult decat ti-ar putea oferi vreodata tatal tau pamantesc pt ca Eu sunt cel mai bun TATA. Orice lucru bun pe care-l primesti, vine din mana Mea pt ca Eu sunt ce-l care-ti poarta de grija in toate nevoile tale. Dintotdeauna am gandit pt tine un viitor plin de speranta pt ca Eu te iubesc cu o dragoste vesnica.
Ma gandesc la tine de tot atateab ori cate boabe de nisip si sunt plin de bucurie de dragul tau. Nu voi inceta niciodata sa-ti fac bine caci tu esti comoara mea nepretuita.
Eu doresc din toata inima Mea si din tot sufletul Meu sa-ti fac bine si vreau sa-ti fac lucruri mari si minunate. Daca Ma vei cauta cu toata inima Ma vei gasi.Desfatarea ta sa fie in Mine si-ti void a tot ce-si doreste inima ta pt. Mine pt. ca Eu dau si vointa si infaptuirea. Pot face pt. tine nesupus mai mult decat ceri sau gandesti pt ca Eu sunt cel care te intareste dar si Tatal care te mangaie in toate necazurile tale.
Cand inima ti-e zdrobita sunt aproape de tine asa cum un pastor isi duce mieii pe brate, asa te-am adus si Eu aproape de inima Mea.
Intr-o zi Eu voi sterge orice lacrima din ochii tai si voi indeparta de la tine toata suferinta indurata pe acest pamant.
Eu sunt Tatal tau sit e iubesc la fel de mult cum l-am iubit pe Fiul Meu Isus pt. ca in Isus ti-am descoperit dragostea Mea pt. tine. El este intr-u totul asemenea Mie. El a venit ca sa ti se arate ca Eu sunt de partea ta si nu impotriva sis a-ti spuna ca Eu nu mai tin socoteala pacatelor tale.
Isus a murit pt ca tu si cu Mine sa putem fii impacati.
Moartea Lui a fost dovada suprema, a iubirii Mele pt tine. Am renuntat la tot ce am avut ma scump ca sa-ti castig toata dragostea. Daca primesti darul Fiului Meu, ma primesti pe Mine si nimeni nu te va mai desparti vreodata de dragostea Mea.
Intoace-te acasa si vei avea parte de cea mai mare sarbatoare pe care a vazut-o vreodata cerul, ti-a fost intotdeauna data si-ti voi ramane intotdeauna TATA.
Intrebare: VREI SA FII SI TU COPILUL MEU?



Te astept cu drag,
TATAL TAU DUMNEZEUL CEL ATOTPUTERNIC

Niciun comentariu: