joi, 28 august 2008


Inima de copil
Nu imi amintesc cu exaccitate primi anii din copilarie ,si nu jtiu ce fel de fetita am fost , dar acum la cei 14 ani ai mei realizez ca pe cand eram inca in pantecele mamei , eram o fetita binecuvantata de Dumnezeu , eram una din luminile din ochii parintilor mei . Plansetele mele aratau ca eram o fetita puternica , sanatoasa, ocrotita din plin de Dumnezeu. Pe parcurs am cunoscut lucruri noi despre minunile creatiei lui Dumnezeu . Parinti mei ma duceau la adunare inca de mica pana in ziua de azi pana mi-l amintesc pe tati spunandu-mi "-E timpul sa mergem la adunare!" cand auzeam aceste cuvinte inima imi juca, si stiam ca e timpul sa merg sa-L slavesc pe Dumnezeu , si cu cat cresteam mai mult cu atat implineam voia lui Dumnezeu mai mult . Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat putere sa merg mai departe si pe drumul vietii sa pot sa-L slujesc pe EL . Sunt hotarata sa il urmez pe El toata viata deoarece prin studiile pe care le-am facut cu Eliza, prin cantarile facute cu Cosmin si Cristi, am realizat ca in lumea aceasta nimic nu se poate face fara El"din El , prin El si pt El sunt toate lucrurile". Ma rog ca Dumnezeu sa binecuvinteze toate persoanele sa-l cunosc mai mult pe Dumnezeu. multumesc pt parintii mei si pt toti pr mei care imi sunt alaturi [>:D<]

Niciun comentariu: