miercuri, 20 august 2008



la inceput...as vrea sa multumesc unei persoane[:X]..pt k a avut pe inima sa vina pentru o perioada de timp la adunare sa incepem sa facem un studiu...am inceput sa invatam cate putin despre minunile lui Dumnezeu, despre cate face el pentru noi ca noi sa ne apropiem mai mult de inima lui...Io in viata ma bazez pe un verset care nu jtiu exact unde este scris dar zice asa "tot cea ce facem sa facem ca pentru Domnul" pe mine ma ajuta foarte mult, deoareca in unele cazuri cand am cate ceva de facut nu vreau sa fac, il fac ca si de obligata , dar cand ma gandesc la versetul asta totul se schimba...am vorbit in primul rand despre importanta pe care o avem noi in creatia lui Dumnezeu....noi suntem comoara nepretuita a lui Dumnezeu., si tot ce a facut dumnzeu a facut pentru noi...acuma cateva zile am fost in drumetie si am vazut locuri absolut fantastice, natura este o minune de la dumnzeu....in primul rand as vrea ca Dumnzeu sa o binecuvinteze pe Eliza...este o fata in care poti avea absoluta incredere ..in tabara era singura persoana pe care te puteai baza ...cand ne mai loveam , cand ni se intampla cate un accident, era singura la care te puteai duce...vreau ca dumneze sa o ajute in ceea ce isi propune sa faca in viata...deoarece este o persoana nobila , cu suflet bun...este o persoana dedicata absolut lui Dumnezeu, ea vorbeste tuturor oamenilor desprea creatia Lui..si despre bunatatea Lui...nu jtiu daca mam exprimat destul de bine..dar jtiu ca Dumnzeu ma intelege si stie cea ce vreau eu sa zic... Gad Bless You, Eliza..[:X]

Un comentariu:

Eliza spunea...

:) Minunile si frumusetea din voi scot la iveala frumusetea si bunatatea din mine. Daca ati reusit sa faceti asta, inseamna ca ...ne conduce Acelasi Duh. Sa-L lasam sa ne duca in continuare acolo unde stie EL ca ne este locul si timpul.:)
Multumesc Roxana:)