miercuri, 27 august 2008

Cineva spunea "ca prin scris si vorbit se vindeca sufletul" ...se pare ca la mine nu are efect...sunt din ce in ce mai trista ...se pare ca ma reprezinta...cu toate ca sunt o fire vesela ...chiar foarte vesela /... si ploaia...o auzi...ii auzi cantecul?...Vorbestye-mi..Canta-mi /...imabata cu iubirea ta ...nu m aaruncain colturile tristeteti ...sa ma taie cu taisiurile ei...si nu ma lasa in tacere....si vine ea TRISTETEA ...vreau sa te vad....vreau sati vad zambetul ...si totusi nu mai jtiu ce vreau ...si vreau sa vina SOARELELE ...sa ma incalzeasca prin dragostea lui si sa te alunge ...pe tine...TRISTETE... de ce-mi toci sufletul ...de ce ma lasi visand ...esti ca un ecou in sufletul meu ...si te repeti tot mai des...lasama///vreau sa fug cu tine...si totusi ceva ma atrage ca un magnet...lasa SOARELE sa vina sa ma incalzeasca cu dragostea lui...sami umple viatza cu lumina lui...sa ma orbeasca cu razele lui....vreau sati spun ADIO ,...ADIO ...ADIO TRISTETE....te las in urma mea ...nu te vreau ...nu team cautatat ...u mia gasit si io nu te vreau....vreau sa ma lasi in pace ...sa nu mai am aceea privire tulburata de tine....sa nu mai oftez ...sa ma lasi sa fiu fericita...e chiar ata de greu ...se pare ca tristeteea si fericirea sunt surori ...si merg mana in mana...nu putem trai fericiti daca nu exista si putina triistete...cred :)

Niciun comentariu: