miercuri, 10 septembrie 2008


"In unele dati inainte de studiu am venit trista si apasata,dar de acasa ma gandeam ca Dunezeu ne da multe sanse sa ne apropiam de El cum ar fi__STUDIUL PE CARE L-AM FACUT VARA ACEASTA___El ne-a impins mereu de la spate si a intrat in inimile noastre sa venim la adunare sa ascultam si sa primim mesajul pe care Domnul ni-l da ...si rugaciunea e o cale sa-i cerem Domnului nevoile vietii...Am invatat foarte multe in aceste zile , mi-ar lua multe pagini sa scriu dar in mare....studiul acesta m-a facut sa fiu mai sigura, mai increzatoare in ceea ce vreau sa fac in viata mea.De multe ori satan ne expune ispitelor pacatului si in unele cazuri ne lasam purtati de ele.Trebuie sa ne dezbracam de formalism si de ipocrizie si trrebuie sa ne intoarcem la izvorul curat ale carei vietii care sa-L imite si sa-L ilustreze pe Dumnezeu.MINCIUNA...de multe ori am cazut in bratele ei dar pana la urma stiu ca Dumnezeu va lucra in asa fel incat sa ne lepadam de ea.Toate aceasta io le pun intr-o singura fraza:__Ca viata de crestin si viata de printesa e Imparat este o viata plina de Duhul Sfant si de dragostea si bunatatatea Domnului isus...Multumesc fetelor pt tot ce am invatat de la voi.[>:D<]Domnul sa va binecuvinteze__Andreea,Bianca,Doris,Emma,Oana,Ramona,Raluk...si in special Eliza[:X]

Niciun comentariu: